نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6279
-
الف
+

با «نگار» سریال «پنچری» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «سولماز غنی» بازیگر نقش «نگار» در سریال «پنچری» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سولماز غنی» بازیگر نقش «نگار» در سریال در حال نشر «پنچری» زادهٔ ۱۳۵۶ در تهران، است.

سولماز غنی

وی نخستین بار در سال ۱۳۸۰ در فلم سینمایی «آتانازی» در نقش یک بیمار قلبی به کارگردانی «رحمان رضایی» در کنار بازیگرانی چون «ایمان اشراقی» و «حسام نواب صفوی» نقش آفرینی کرد و در سال 1381 با فلم «تیک آف» وارد سینما شد.

این بانوی هنرمند برای اولین بار با سریال «با من بمان» در سال 1380به کارگردانی «حمید لبخنده» پا به تلویزیون نهاد.

در سال 1382 با بازی در سریال  «تب سرد» (۱۳۸۲)  شناخته شد و در همان زمان در سریال «هزاران چشم» به کارگردانی «کیانوش عیاری» بازی کرد.

سولماز غنی

بانو غنی در سال ۱۳۸۶ با بازی در سریال «سرنوشت» با نام قبلی «ساميه» به کارگردانی «محمدرضا زهتابی»  که نقش اصلی را بازی می کرد به شهرت رسید.

سولماز غنی

از آن پس «سولماز غنی» در سریال های «خون‌بها»، «نون و ریحون»، «پنج کیلومتر تا بهشت»، «سقوط آزاد»، «دردسرهای عظیم (فصل دوم)»، «پنچری»، «حکایت‌های کمال» و «ملکه گدایان» ایفای نقش داشته است. 

      سولماز غنی

وی همچنین در فلم های «بخاطر تهمینه»، «بعد از غبار»، «مزرعه کودکی»، «آنجا که زاده شدم»، «تمام چیزهایی که جایشان خالیست» بازی کرده است.

سولماز غنی

گفتنی است تا کنون سریال های «با من بمان»، «تب سرد»، «نون و ریحون»،«دردسرهای عظیم (فصل دوم)»  و «دیوار شیشه ای» با بازی «سولماز غنی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

سولماز غنی سولماز غنی

لازم به ذکر است سریال «پنچری» با هنرنمایی «سولماز غنی» هر شب ساعت 19:00 به و.قت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر